2013. január 28., hétfő

Chapter 7: Lori and the boys

Amikor Lori meglátta a fiúk házát, elképedt.
-Te itt laksz?- Kérdezte csodálkozva.
-Ja. De el sem hinnéd, hogy kivel.
-Na, lökjed.
-A... Dobpergést kérek..
-Jaj, nyögd már ki!
-A one directionnel lakom együtt, most már jobb így?
-Igen. De hogyhogy velük laksz? Louis nem ennek a bandának a tagja?
-De, ennek a bandának a tagja, én meg az ő stylistjuk vagyok. Emlékszel, hogy amikor kiderült, akkor csak annyit mondtam, hogy stylist leszek Londonban. Azt meg nem kérdezted, hogy kié leszek. És tudom, hogy félős vagy az ismeretlenekkel, de ezek mellett a hülyék mellett percek alatt feloldódsz. Egyébként itt van Dani és Perrie is, Liam és Zayn barátnői. Velük is jól kijössz majd. Gyere, hozd a bőröndjeid. Benyitottam a házba és elkiáltottam magam:
-Megjöttünk!
-JöttÜNK?- Kérdezte Niall a konyhából kifelé jövet, de amikor megpillantotta a barátnőmet, lefagyott.
-Igen Niall, jöttünk, mert a barátném küldte reggel az SMS-t, hogy a vasútállomáson van és menjek ki elé.
-Loretta Parker.- Nyújtotta a kezét a barátnőm Niallnak.
-Niall Horan. - fogdta el a kinyújtott kezet a fiú. Amikor összeért a kezük, mintha áramütés érte volna mind a kettejüket. Pár pillanatig csak bámultak egymás szemébe, de ezt a pillanatot megszakították a fiúk.
-Szia Lori!- köszönt Louis.
-Szia Louis!- köszönt vissza Lo.
-Meg sem merem kérdezni, hogy honnan ismeritek egymást.- mondta nagy bölcsen Liam. -Egyébként Liam Payne.- mutatkozott be.
-Loretta Parker, de a Lorit jobban szeretem.
-Zayn Malik.
-Loretta Parker. Te meg gondolom Harry Styles vagy.- fordult göndör barátunk felé Lora.
-Igen, jól gondolod.- kacsintott rá Harry.
-Hazza, hagyd békén a barátnőmet!- pirítottam rá.
-Én nem is bántottam!- védekezett.
-Mindegy, akkor is hagyd békén, ne rontsd meg. Gyere Lora, megmutatom a szobád.- fordultam Lo felé. Felkaptam az egyik bőröndjét és elindultam az emeletre. Úgy gondoltam, hogy az én szobám melletti szoba tökéletes lesz neki. Amikor felértünk az emeletre, elkezdtem neki a szobákat mutogatni.
-Szóval, balra az első szoba vendégszoba, utána Liam, Niall és Zayn szobája. Jobb oldalon Harry, Louis és az én szobám van. A tied pedig a legutolsó szoba a jobb oldalon, az enyém melletti.- mondtam neki és benyitottam a krémszínű és barna szobába. Ahogy elnéztem Lolo arcát, nagyon tetszhetett neki. Megértem, hiszen szerintem is szép szoba volt.
-Csak nem tetszik a szoba?- cukkoltam a még mindig leesett állal bámuló barátnőmet.
-Nem, egyáltalán nem tetszik, azért bámulok már vagy 2 perce.- gúnyolódott.
-Segítsek kipakolni? Szóljak még valakinek?
-Légyszi'. Hát, szerintem jobb lenne, ha most egy lányis beszélgetést tartanánk.
-Mire vagy kíváncsi?
-Mindenre!- hangzott el a válasz.
-Szóval, amikor megérkeztünk, akkor Louis megmutatta a szobámat, és ő is és Niall is segített kipakolni. Aztán Niall megtalálta azt a régi képet, ahol csókolózunk Louissal. Ekkor ugye fény derült arra, hogy Louissal jártunk. Akkor utána át akartam öltözni, de Lou nem volt hajlandó kimenni, ezért előtte öltöztem át. De basszus, szerintem élvezte is! Pedig én csak rosszat akartam neki, de ezek szerint nem jött össze, mert tegnap a buliban megcsókolt! És most fogalmam sincs, hogy mi van. Mert az még oké, hogy együtt hülyülünk, de én még mindig nem tudtam neki megbocsájtani!- a mini monológom végére már teljesen kétségbeestem. Nem tudtam, hogy akkor most hányadán állunk.
-Lori, mit csináljak?- néztem fel rá.
-Szerintem beszéljétek meg ezt a dolgot. És...- mondta volna tovább is, de Harry berontott a szobába:
-Holnap nyaralni megyünk!
-Oké, és hova? Lori is jön?
-Igen, ő is jön. Öhmm...Liam, hova is megyünk?- kiáltott le a földszintre, mi pedig a sajgó fülünket fogtuk.
-Colonia Sant Jordiba!

-És az hol van?- kérdeztem értetlenkedve, mert ilyen helyről még az életben nem hallottam.
-Spanyolországban, egy kis szigeten. Reméljük nem lesznek ott elvetemült rajongók.
-Hát nekünk aztán mindegy, az a ti bajotok lesz.- vigyorodtam el.
-A tietek is, mert velünk leszek.- replikázott a göndör hajú.
-Szóval akkor ne is folytassuk a kipakolást?- kérdezte Lolo.
-Ne. Reggel korán indulunk.
-És mit csinálunk addig?
-Hát mi bepakolunk. Amekkora rumli van némelyikünknél, hogy az valami elképesztő. Ha látnád Louis szobáját...
-De nem akarom.- vágtam rá.- Mennyi időre megyünk?
-Egy hétre.
-Akkor elkezdünk pakolni. Vagyis Lori esetében visszapakolni.
-Akkor hagylak is titeket.
-Azt megköszönnénk.- majd Lorihoz fordultam:
-Akkor most felesleges volt kipakolnunk?- kérdeztem tőle.
-Ezek szerint igen. Gyorsan dobáljuk vissza a cuccokat és menjünk át hozzád.- Miután ezt megbeszéltük, tényleg gyorsan visszapakoltunk Lori bőröndjébe. Utána mentünk az én szobámba, ahol csak a ruhákat kellett a bőröndbe visszapakolni. A zöldet vittem, mert az nagyobb volt. Éppen befejeztük a pakolást, amikor Louis berontott a szobámba.
-Lányok, kellene a segítségetek.
-Várj, kitalálom. Hatalmas kupi van a szobádban, és még a bőröndödet sem találod, nemhogy a ruháidat.
-Háát... oké, tényleg így van.- nevette el magát káosz professzor (amúgy a kémia és biosztanárunkat hívjuk így néha, mert a monogramja KO és egyébként tényleg rumlis xD- szerk. megj.). Átmentünk hozzá és leesett az állunk. A padlót nem is lehetett látni.
-Na jó, akkor most összepakolsz, ha végeztél, tárgyalhatunk.- mondtam neki, majd sarkon fordultam és mentem volna vissza a szobámba, de Lori visszahúzott.
-Na, ne legyél szívtelen.
-Ahh, na jól van.- Gyorsan összepakoltunk Louisnál és segítettünk neki bepakolni a bőröndjét. Nem is vettük észre, de nagyon gyorsan elment az idő. Csak akkor jöttünk rá, amikor Liam este 8-kor felszólt, hogy aki 8 órát akar aludni, az most menjen lefeküdni, mert reggel 4-kor kelünk, mert a gép 5-kor megy. És most jogosan lehetne kérdezni, hogy mégis miért olyan korán. Hát azért, mert a fiúk utaznak, és ha ez kiderül, akkor a rajongók odacsődülnek a reptérre. De senki sem kel fel szerintem olyan korán, hogy a kedvenceivel találkozzon. Elköszöntünk Louistól, és mind a ketten elmentünk lefeküdni. Bár én még sokáig nem tudtam aludni, hiszen ez lesz az első nyaralásom a fiúkkal, ráadásul nagyon felpörögtek az események ezalatt a 3 nap alatt. És 10-kor végre sikerült elaludnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése