2013. december 11., szerda

Utolsó szavak az írótól

Sziasztok! Nem írtam az epilógus végére vagy elejére semmit, mert túl sok minden lett volna, ezért inkább egy másik bejegyzésben hozom. Nem tudom, hogy hányan tudjátok, de a blogra 2013. 01. 13-án került fel az első rész, 2012. 12. 28-án a prológus és még az első rész feltételének napján kérésre felkerült a következő kettő, és így utólag jöttem csak rá, hogy nem volt jó ötlet, mert így mindig lemaradtam a részekkel, és ezzel csak a ti türelmetekkel játszottam. Összesen (és maximálisan) 6 rendszeres olvasóm volt/van, aminek hihetetlenül örülök, hiszen nagyon sokáig csak egyetlen egy volt, és nagyon szégyellem, de nem emlékszem a nevére, de nagyon köszönöm neki, hogy feliratkozott, ráadásul elsőként. Köszönöm, hogy a végére hatan (!!) lettetek, és hogy többé-kevésbé mindig írtatok kommentet, vagy pipáltatok. Tudom, nem lehetett valami kellemes, hogy mindig pipákért és kommentekért könyörögtem, és hogy volt kétszer másfél hónapos kihagyás, de akkor nagyon nem volt kedvem írni, bevallom őszintén. És így a végén elmondhatom, hogy azért viszonylag sikeres 11 hónapot tudhat maga mögött a blog. Úgy írtam meg, ahogy akartam, és a vége is olyan lett, amilyenre terveztem. Igaz, lehet, hogy sablonos történet, lehet, hogy nem olyan jó, de nekem ez így jó, hiszen az első befejezett blogom. Lehet, nem volt 20 rendszeres olvasóm és 15000 megtekintés, de én így is elégedett vagyok. Lehet azért voltunk ilyen kevesen, mert nem Harry-ről szól, de őszintén én nem szerettem volna róla történetet írni, mert valahogy én annyira nem vagyok oda érte. Nagyon sok mindenkinek ő a kedvence, és rengeteg történet róla szól. Éppen ezért akartam valami olyat, ami talán kicsit különlegesebb, másabb. Remélem sikerült, ezt döntsétek el ti. És most egy kis statisztika:
8987 oldalmegjelenítés volt ez idő alatt, 73 komment érkezett, a sajátjaimat is beleszámítva, 1060 volt a legmagasabb havi oldalmegtekintés (március/február), a legolvasottab fejezet az első lett, aminek 289 a megtekintése, a legtöbb kommentet a 17. rész kapta, pontosan 9-et, az enyéimmel együtt, a legkevesebbet pedig a 6., 7. és 20/1 kapta, szám szerint nullát. Legtöbb pipa a 8. fejezethez érkezett (16 darab 'tetszett'), 132 a legmagasabb napi megtekintés és 6 díjat kapott a blog, aminek hihetetlenül örülök. Sajnos a statisztikák azt mutatják, hogy a blog a vége felé hanyatlott, bár nem csodálom, úgy volt, hogy májusra sikerül befejeznem, mert az első 2-3 hónapban nagyon jól haladtam. Furcsa lesz, hogy már nem ezen a blogon fogok minden este elalvás előtt agyalni, hanem a következő blogomon, amit 2014-ben legkésőbb meg szeretnék nyitni, de nem szeretnék azzal is úgy járni, mint ezzel, úgyhogy kérek egy kis felkészülési időt. Meg hát a kilencedik nem egyszerű, tanulnom is kell. Még valami: ígértem nektek egy novellát, nem felejtettem el, ezt már megkaptátok, az utolsó fejezetbe beépítve. De én addig is búcsúzom, szóval sziasztok, és legyetek jók (vagy rosszak, kinek hogy tetszik). Millió puszi nektek, olvasóimnak.
Annie
xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése